Wil je  op een eenvoudige manier meer omzet halen uit de Belgische markt?

Of ben je van plan binnenkort de Belgische markt op te gaan?

Maak dan zeker niet de fouten die heel wat Nederlandse bedrijven al voor jou maakten:

  • Geen rekening houden met het wantrouwen van de Belg voor nieuwe spelers
  • Copy/paste  doen van je Nederlandse marketingplan
  • Zaken doen op de ‘Hollandse’ manier

Na de workshop “Beter adverteren & zakendoen in België” kan je meteen aan de slag om zowel op zakelijk als op digitaal vlak jouw business kan laten groeien in België. Je gaat buiten met:

  • Concrete tips en tricks om meer resultaten in België te halen
  • De cultuurverschillen tussen BE en NL en hoe er op in te spelen
  • Eye-openers voor jouw business in België

Grijp deze kans om het verschil te maken op de Belgische markt

Wil je het verschil maken en groeien op de Belgische markt? Goed nieuws!
Je bent slechts 6 uur verwijderd van meer resultaten in België!

Praktische info workshop:

Beter zakendoen / adverteren in België (10u tot 16u)

  • Cultuurverschillen tussen NL en BE aan de hand van de 6 culturele dimensies
  • Do’s en dont’s in meetings met Belgen
  • Werkcultuur in Vlaanderen en Wallonië
  • Onderhandelingstechnieken in België: hoe je efficiënter de Belg overhaalt om je product/dienst te kopen
  • Hoe de Belg, de Vlaming en de Waal zicht als consument gedraagt en hoe daarop in te spelen
  • Do’s en dont’s van (digitaal) adverteren in België
  • Een overzicht van het Medialandschap in België
  • Voorbeelden uit cases Buroscanbrit, Frankwatching.com en Stella Fietsen
  • Case Center Parcs: Hoe Center Parcs zijn content efficiënt aanpast aan de Belgische markt
  • Open vraagstelling : hoe jouw business meer doen groeien in België.

€175 per persoon 

 

Locaties

Rotterdam: 27 februari 2020
Utrecht: 19 maart 2020
Zwolle: 9 april 2020
Eindhoven: 23 april 2020
Amsterdam : 7 mei 2020
Groningen: 9 juni 2020

Referenties

Landal Greenparks

“De reflectie op onze marketingstrategie en de scan van onze webcontent hebben bruikbare inzichten opgeleverd voor onze marktbewerking in België.”

Marion Steenbergen, Marketing Manager Belgische markt, Landal Greenparks

Landal Greenparks

“Bedankt voor het onderzoek. Erg interessante bevindingen waar we zeker wat mee kunnen.”

Carin De Block, Ecommerce Manager, WE Fashion

Landal Greenparks

“Eric heeft in een interactieve workshop treffende inzichten en adviezen gegeven, waardoor we onze marketingaanpak in België hebben kunnen verbeteren.”

Sander Geleenst, Marketing Manager, Buro Scanbrit

Meld je aan

Gewenste workshop (verplicht):

Gewenste locatie en datum (verplicht):

Ik meld me aan voor de workshop Vraag het de Belg op de door mij gekozen datum en locatie en keuze voor workshop.
Ik ga akkoord met facturatie per e-mail