Nederlanders en Belgen:
“We verstaan elkaar wel, maar begrijpen elkaar niet”
Ben je van plan om de Belgische markt te veroveren door je huidige campagnes door te vertalen naar deze markt?
Think again! Ondanks een aantal gemeenschappelijke kenmerken waaronder de taal, verschilt de Belgische markt behoorlijk met de Nederlandse. Veel Nederlandse bedrijven maken dezelfde terugkerende fouten en dat is zonde!
In deze workshop leg ik uit met welke zaken je rekening kunt houden als je aan de slag gaat binnen de Belgische markt.

Workshop: Beter zakendoen / adverteren in België
Ben je B2B gericht of eerder B2C? Kies hieronder jouw workshop en ontdek hoe jij de cijfers van jouw bedrijf op de Belgische markt kan verbeteren. Volg je beide workshops? Dan ontvang je een korting van €50!
Beter zakendoen in België B2B (9:30 – 13:00)
- Cultuurverschillen tussen NL en BE
- Do’s en dont’s in meetings met Belgen
- Werkcultuur in Vlaanderen en Wallonië
- Onderhandelingstechnieken in België: hoe je efficiënter de Belg overhaalt om je product/dienst te kopen
- Case BuroScanbrit
- Typische Belgische Business Lunch met open vraagstellingtafel
Beter Adverteren in België B2C (13:30 – 16:30)
- Hoe de Belg, de Vlaming en de Waal zicht als consument gedraagt en hoe daarop in te spelen
- Do’s en dont’s van (digitaal) adverteren in België
- Een overzicht van het Medialandschap in België
- Case Center Parcs: Hoe Center Parcs zijn content efficiënt aanpast aan de Belgische markt
Prijs: €145,- + €50,- voor de lunch
Prijs: €145,-
€250,- voor beide workshops
Locaties
Amersfoort: 23 januari 2020
Rotterdam: 27 februari 2020
Utrecht: 12 maart 2020
Amstelveen: 26 maart 2020
Zwolle: 9 april 2020
Eindhoven: 23 april 2020
Amsterdam : 7 mei 2020
Groningen: 9 juni 2020
Referenties

“De reflectie op onze marketingstrategie en de scan van onze webcontent hebben bruikbare inzichten opgeleverd voor onze marktbewerking in België.”
Marion Steenbergen, Marketing Manager Belgische markt, Landal Greenparks

“Bedankt voor het onderzoek. Erg interessante bevindingen waar we zeker wat mee kunnen.”
Carin De Block, Ecommerce Manager, WE Fashion

“Eric heeft in een interactieve workshop treffende inzichten en adviezen gegeven, waardoor we onze marketingaanpak in België hebben kunnen verbeteren.”
Sander Geleenst, Marketing Manager, Buro Scanbrit
Meld je aan
