Leer de Belgische markt kennen voor uw onderneming 

“Het is noodzakelijk dat iedereen binnen jouw bedrijf dezelfde mindset heeft”

Meestal hebben je als onderneming al een idee of een plan om de Belgische markt te veroveren. Maar het is noodzakelijk om de mindset van je collega’s, teams en directie in dezelfde richting te hebben zodat ze ten alle tijden begrijpen waarom België zo belangrijk is voor jouw business. Als je denkt dat je het goed doet op de Belgische markt, maar toch zeker wil weten dat je niks over het hoofd ziet is de incompany workshop ideaal voor jouw bedrijf! Samen brengen we in enkele uren enkele eye-openers in kaart. 

Alles om de neuzen in dezelfde richting te krijgen

Tijdens incompany workshops over de Belgische marktbenadering merken we telkens weer dat Nederlandse marketeers en sales managers van de ene verbazing in de andere vallen. Meestal denken zij voldoende te weten over hoe ze de Belgische markt aan willen pakken, maar zijn blij met de concrete tips en tricks die we aanreiken of enkele statistieken laten zien die hun mindset open zetten naar een betere aanpak richting de Belgische markt.  

Hierbij enkele opmerkingen die tijdens of na een incompany workshop te horen waren: 

  • Ik heb nog nooit zoveel op zo’n korte tijd van een Belg aangenomen (BuroScanbrit)
  • Ik ben plots niet meer zo zeker van onze marktlancering in België (Stella Fietsen)
  • Ik dacht dat we goed bezig waren, maar zie nu de noodzaak om onze aanpak te verbeteren (RTB House)

Bedrijven waarbij de medewerkers in dezelfde richting kijken en de juiste handvaten aangereikt krijgen, presteren beter op buitenlandse markten.

Ik wil meer informatie!

Deze bedrijven gingen jou voor

Landal Greenparks

“Dankzij Eric zijn inzichten konden we tijdens de workshop enkele fouten gelijk corrigeren en hiermee liet Eric meteen zijn meerwaarde zien. Daarnaast veel handvaten gekregen waarmee we de komende tijd onze aanpak in België kunnen verbeteren. Wat ons betreft is deze workshop een must voor elke ondernemer die vanuit het buitenland in België succesvol wil zijn.”

Jacco Oosterhof, Business Development Director, E-Luscious

Landal Greenparks

“Eric heeft in een interactieve workshop treffende inzichten en adviezen gegeven, waardoor we onze marketingaanpak in België hebben kunnen verbeteren.”

Sander Geleedst, Marketing Manager, Buro Scanbrit